قوانین و مقررات

 
موارد زیر در زمان خرید نرم افزار داخل پکیج قرار دارد :

1- کارت ضمانتنامه    2- دفترچه راهنما   3-  DVD آموزشی  4- DVD نصب نرم افزار   5- قفل سخت افزاری USB 

توجه

قابل ذکر است قفل سخت افزاری ارائه شده برابر با کل نرم افزار می باشد و درصورت مفقود شدن، شرکت آسان هیچ تعهد و مسئولیتی در این زمینه نداشته و درصورت نیاز کاربر برنامه باید مجددا به صورت کامل خریداری گردد.

خدماتی از قبیل تعویض قفل خراب، طراحی اختصاصی فاکتور و برقراری شبکه شامل هزینه می باشد. (اگر قفل دچار شکستگی و خرابی شود، چنانچه شارژ سالیانه نرم افزار پرداخت شده باشد تنها هزینه قطعه USB اخذ میگردد)

- بدیهی است ارائه خدمات به نرم افزارهایی که فاقد شارژ سالیانه هستند انجام نخواهد شد.

جلسه آموزش رایگان به ازای هر نرم افزار مدت یک ساعت به یک نفر داخل شرکت آسان انجام می گیرد. مهلت استفاده از این جلسه آموزشی حداکثر تا یک سال از تاریخ فاکتور خرید میباشد. قابل ذکر است در صورت خودداری یا تعلل خریدار بعد از یک سال، امکان استفاده از آموزش رایگان وجود ندارد.

شرایط گارانتی و پشتیبانی نرم افزار :

نرم افزار حسابداری آسان به صورت پیش فرض از زمان خرید به مدت یک سال معتبر می باشد و خریدار می تواند در زمان گارانتی از خدمات آن به صورت رایگان بهره مند گردد.

ارائه خدمات در صورت داشتن شارژ سالیانه نرم افزار در چهارچوب قوانین مجموعه اعم از : آپدیت و بروزرسانی نرم افزار، پاسخگویی تلفنی بخش پشتیبانی و رفع اشکالات منطقی، حل مشکلات به صورت آنلاین و یا از طریق ارسال کپی پشتیبان، نصب برنامه داخل شرکت، رمزگشایی (یک دفتر مالی) میباشد.

تعهد شرکت جهت رفع خطا برنامه نویسی و بروزرسانی یک سال از تاریخ خرید، و شارژ سالیانه جهت ادامه کار با نرم افزار اجباری میباشد. در صورت عدم پرداخت شارژ متوالی چنانچه کاربری با مشکلی مواجه شود حق اشتراک به ازای سال های پرداخت نشده برای هر کاربر، سالیانه 20% قیمت روز نرم افزار محاسبه خواهد شد.

گروه طراحی نرم افزارهای مالی آسان هیچ تعهدی در قبال نرم افزارهایی که مدت اعتبار شارژ سالیانه آن به اتمام رسیده ندارد و مجاز است از ارائه هرگونه خدمات خودداری نماید. در صورت عدم بروز رسانی تا 5 سال متوالی، نرم افزار قابل بروز رسانی و ارتقا نخواهد بود و میبایست مجددا نرم افزار خریداری گردد.

ارائه هرگونه خدمات نرم افزار اعم از نصب، آموزش، برقرای شبکه، بستن حساب و ... در محل خریدار با توجه به محدوده شامل هزینه می گردد.

شرکت آسان تعهدی بابت مشکلات ویندوز، سخت افزار، برقراری شبکه و ... ندارد. بدیهی است در صورت نیاز؛ کاربر میتواند طی قرارداد مجزا با شرکت از خدمات برقراری شبکه و پشتیبانی آن نیز بهره‎مند شود.

درصورت واگذاری نرم افزار به غیر، با ارائه نامه کتبی از سوی شخص خریدار مبنی بر انتقال امتیاز نرم افزار با سریال مشخص به شخص ثالث و واگذاری حق مالکیت به ایشان و پرداخت مابه التفاوت قیمت پرداخت شده و قیمت روز نرم افزار این مورد انجام میگیرد.