سوالات متداول عمومی
شرکت حسابداری آسان
- بیش از 20،000 مشتری فعال.
- تیم پشتیبانی یکپارچه ، متعهد و متخصص.
- بیش از 20 سال تجربه در زمینه طراحی نرم افزارهای مالی.
- نرم افزار جامع و یکپارچه، در عین سادگی و کارکردی آسان.
- ارائه و فروش نرم افزار در سرتاسر کشور توسط نمایندگان رسمی شرکت.
- قابل نصب برروی ساده ترین سیستم ها از لحاظ سخت افزار.
- سرعت بالای سیستم به جهت کار با کببورد.
- استفاده از نرم افزار نیاز به تخصص حسابداری ندارد و بدون نیاز به داشتن حسابدار، میتوانید امور مالی خود را مدیریت نمائید.
- آپدیت های نرم افزار که معمولا با فاصله های زمانی نزدیک منتشر میشوند.
نرم افزار آسان به گونه ای طراحی شده است که: " هر کاربر، با حداقل دانش حسابداری، بتواند مسائل مالی خود را مدیریت کند." کافیست با مفاهیم ساده ای مانند بدهکار، بستانکار، بانک و … آشنایی داشته باشید.
پس از خرید نرم افزار حسابداری آسان تا مدت زمان 1 سال مشتری از پشتیبانی رایگان برخوردار می شود. در طول این مدت مشتریان هر مشکلی که در زمان کار با سیستم حسابداری داشته باشند را ازطریق تماس تلفنی با همکاران واحد پشتیبانی مطرح کرده و پشتیبانان تا حد امکان به صورت تلفنی و در غیر این صورت با وصل شدن به سیستم مشتریان از طریق اینترنت مشکلات آنها را برطرف خواهند نمود. در صورت اتمام زمان پشتیبانی چنانچه به پشتیبانی و ارائه خدمات شرکت نیاز داشته باشد می تواند با واحد فروش شرکت تماس گرفتند و مجدد پشتیبانی خود را تمدید نمایید.
شرکت حسابداری آسان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود بر ارائه خدمات پشتیبانی به موقع ، مناسب و موثر تاکید دارد.
لازم به ذکر است شما میتوانید مستقیماً با کارشناسان واحد پشتیبانی تماس تلفنی برقرار نمایید. کارشناسان این بخش موظف هستند چناچه مشکل خاص در ارتباط با نرم افزار آسان داشتید، تا حصول نتیجه مشکلات شما را پیگیری نمایند.
شما می توانید علاوه بر ارتباط تلفنی و حضوری؛ در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، آپارات و دیگر رسانه ها، نیز ما را همراهی کنید.
شرکت حسابداری آسان در راستای رعایت حقوق مشتریان، بعد از خرید نرم افزار یک ساعت آموزش رایگان داخل شرکت به صورت کاملا خصوصی در نظر گرفته است تا بنابر شرایط کسب و کار خودتان نحوه استفاده از نرم افزار را فرا بگیرید. استفاده از این آموزش حداکثر تا یک سال از تاریخ خرید نرم افزار امکان پذیر میباشد.
همچنین در DVD آموزشی داخل پک نرم افزار؛ سعی شده تا نکات ابتدایی کار با نرم افزار را به صورت کاربردی خدمت شما ارائه دهیم تا با مشاهده آن، مشکلی بابت کار با این نرم افزار نداشته باشید و به خوبی با قسمتهای مختلف آن آشنایی پیدا کنید. همچنین بهتر است که در ابتدا دفترچه راهنمای همراه با نرم افزار و لینک های قرار داده شده در آن را مطالعه نمایید.
همچینین در صورتی که پس از دریافت آموزش سوالی داشته باشید، میتوانید با تماس مستقیم از طریق شماره های 57704-021 و 35000011-021 با همکاران ما در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح نمایید.
سوالات متداول نرم افزار حسابداری
آسان و هموار
پس از خرید نرم افزار حسابداری آسان امکان کار با نرم افزار به صورت همزمان برای یک کاربر وجود دارد. حال اگر شرکتی بیش از یک پرسنل داشته باشد که بخواهند به صورت همزمان با نرم افزار حسابداری کار کنند، لازم است باید با واحد فروش شرکت نرم افزاری آسان تماس گرفته و به ازای هر کاربر مورد نیاز خود نرم افزار حسابداری را مجدد خریداری نمایید.
نرم افزار حسابداری آسان کنسول ویندوز بوده و امکان برقراری ارتباط با تمام سخت افزارها از جمله پرینتر، لیبل پرینتر، بارکدخوان، پوز بانکی و ... و همچینین تهیه گزارشات ویندوزی ، تهیه خروجی اکسل و ... را دارا میباشد.
بله ؛ نرم افزار حسابداری آسان امکان تهیه گزارشات سوددهی کالاها و اشخاص بصورت تکی و جمعی، میانگین و FIFO، گزارش تراز آزمایشی کل (6،4 و 8 ستونی) و تراز آزمایشی معین و تفصیلی و انواع گزارشات مدیریتی را دارا میباشد.
* برای استفاده از امکانات و گزارشات مربوط به ارزش افزوده و تهیه فایل access برای ارائه به سامانه مالیاتی حتما میبایست ماژول TTMS نرم افزار را تهیه نمایید.
در سیستم حسابداری آسان می توانید حساب اشخاص و کالاهای خود را در گروه های مختلف به دلخواه خود معرفی کنید، مهمترین مزیت این کار، این است که اگر اشخاص و کالاها به صورت گروه بندی معرفی شوند قادرید به راحتی از یک گروه خاص گزارش تهیه نمایید. اشخاص و کالاها در سیستم حسابداری آسان را تا سه سطح؛ کل 3رقمی ، معین 6 رقمی و تفصیلی 9 رقمی میتوانید طبقه بندی نمایید.
خیر، بدلیل وجود بانک های اطلاعاتی و نوع برنامه نویسی هر نرم افزار مالی ، امکان انتقال یکباره اطلاعات از یک سیستم حسابداری دیگر به نرم افزار حسابداری آسان وجود ندارد. اما در نرم افزار حسابداری آسان امکان ورود اطلاعات کالا ، اشخاص ، فاکتور ها ، چکها و اسناد و... از طریق فایل اکسل وجود دارد. شما میتوانید از نرم افزار مورد نظر خود فایل اکسل تهیه کرده و بعد از مرتب سازی آن، اطلاعات را از طریق فایل اکسل وارد آسان نمایید.
بله در نرم افزار حسابداری آسان امکان معرفی مشتریان با سقف اعتبار مجاز وجود دارد ، تا در صورت ثبت اطلاعات بالاتر از مبلغ اعتبار سیستم اخطار داده و حتی به کاربران اجازه ذخیره ثبت را نیز ندهد.
بله ، در نرم افزار حسابداری آسان ، امکان معرفی کاربران متعدد با سطح دسترسی های متفاوت وجود دارد. سطح دسترسی هر کاربر میتواند براساس ثبت اطلاعات با کد اشخاص و کالاها و یا ورود به منوهای نرم افزار محدود شود.
بصورت پیشفرض نرم افزار امکان ثبت فروش بیشتر از موجودی را به کاربر میدهد اما با فعال کردن تنظیمات مربوطه میتوانید تعیین کنید که در صورت عدم موجودی فاکتور با کالای مورد نظر ثبت نشود.
بله در نرم افزار حسابداری آسان امکان چاپ لیبل به صورت برگه ای و رولی وجود دارد. تنظیمات چاپ لیبل کاملا در اختیار کاربر بوده و میتواند با توجه به نیاز خود تغییرات مورد نظر خود را انجام دهد. در صورت نیاز مشتری به طراحی لیبل از سمت شرکت ، هزینه طراحی جداگانه اخذ میشود.
بله در نرم افزار حسابداری آسان، امکان چاپ از لیست موجودی ها و ثبت انبارگردانی به ساده ترین شکل وجود دارد.
بله امکان ارتباط سایت و نرم افزار حسابداری وجود دارد. به بخش سوالات متداول بخش API مراجعه نمایید.
سوالات متداول پنل پیامک
ارسال تکی و گروهی پیامک به مشتریان
بله ، در نرم افزار حسابداری آسان به صورت پیشفرض امکان ارسال تکی پیامک وجود دارد که میبایست با خرید یکساله امتیاز شماره 14 رقمی از سمت شرکت آن را فعالسازی نمایید.
از امکانات مربوط به ارسال تکی پیامک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ارسال پيام خوش آمد گويی به گروه مشتريان.
- ارسال پيام مرتبط با فاکتور فروش حين چاپ فاکتور.
- ارسال پيام مرتبط با رسيد دريافت و پرداخت وجه.
- ارسال پيام حين ثبت چک برگشتی.
- امکان ارسال پيام دلخواه به شماره دلخواه.
- امکان تغيير متن پيام مرتبط با فاکتور يا سند دريافت و پرداخت توسط کارشناسان شرکت.
بله چنانچه مايليد بصورت گروهی اقدام به ارسال پيام ها نمائيد، میتوانيد از پنل پيامک آسان استفاده کنید تا علاوه بر امکانات بخش قبل، از قابلیتهای زير نيز بهرهمند شوید؛
امکانات نرم افزار پنل پيامک :
- ارتباط مستقيم پنل با برنامه حسابداری آسان.
- تعريف دفتر تلفن اختصاصی و گروه بندی دلخواه و ثبت مشخصات فردی شخص.
- امکان گروه بندی اشخاص و تعريف قالب پيام بر اساس داده های حسابداری.
- امکان تفکيک اشخاص بر اساس مانده به بدهکاران و بستانکاران.
- امکان فعال سازی منشی هوشمند به منظور پاسخگويی اتوماتيک به کليه پيامکهای دريافتی.
- امکان فعال سازی منشی هوشمند مدير به منظور اطلاعرسانی موجودی صندوق،بانک و... .
- امکان شارژ آنلاين در هر ساعت از شبانه روز.
- امکان ارسال سررسيد اسناد دريافتنی و درجريان وصول به منظور يادآوری.
- امکان ارسال سررسيد اقساط جهت فروش اقساطی.
- امکان ارسال پيام تبريک تولد برای متولدين بازه زمانی خاص.
- گزارش از کليه پيام های ارسالی و دريافتی.
سوالات متداول ماژول های نرم افزار
- معرفی شرایط پرداخت فروش اقساطی, قسمتی نقد قسمتی اقساطی
- تعیین مبلغ اصل خرید و درصد سود محاسبه شده ومیزان کارمزد و تعیین درصد دیرکرد
- معرفی ضامن ها، اشخاص
- آلارم سررسید اقساط به همراه میزان روزهای دیرکرد
- امکان مشاهده تسویه فاکتورها به تفکیک شماره اقساط صادر شده
- صدور دفترچه اقساط و تعیین تعداد مبلغ اقساط
- ثبت افتتاحیه و سوخت اقساط
- امکان ارسال پیامک در مورد سر رسید اقساط، تنظیم تعداد روز دیرکرد و میزان جریمه متعلقه
- تسویه اقساط به صورت یکجا
- تسویه زودتر از موعد و جایزه خوش حسابی
- گزارش اقساط سررسید شده تا تاریخ و بازه زمانی خاص
- گزارش وضعیت اقساط هر شخص
اتصال کارتخوان به نرم افزار حسابداری آسان قابلیتی است که مبلغ دریافتی فاکتور را بدون نیاز به وارد کردن عدد، روی دستگاه پوز بانکی انداخته و تنها کافیست مشتری کارت خود را کشیده و رمز را وارد کند. استفاده از این روش بدلیل اینکه عوامل انسانی در آن دخیل نیستند باعث کاهش خطا و باعث بالا رفتن دقت وجه دریافتی از مشتری میشود.
- امکان تعریف فرمول ساخت برای هر محصول بصورت مجزا.
- امکان تعریف سبد کالا در هنگام فروش. (با انتخاب یک کالا چند کالا بصورت اتوماتیک به فاکتور اضافه میشود)
- گزارشگیری از تولید کالا در پایان روز.
- گزارش مواد اولیه و محصول در انبار.
- سفارش تولید به کارگاه.
- امکان گزارشگیری کالاهای ساخته شده در 3 سطح کلی، معین، تفصیلی.
- ثبت سند تولید بصورت دستی یا اتوماتیک توسط فرمول ساخت.
- امکان تعریف کالای جایگزین در روند تولید.
- تهیه فایل Access جهت ارسال گزارشات فصلی در سامانه مالیاتی TTMS
- تهیه گزارشات و ریز محاسبات ارزش افزوده
- صدور فاکتور بصورت ارزی.
- ثبت هزینه حمل کالا و... بصورت ریالی و ارزی جهت مشخص نمودن قیمت تمام شده کالا.
- امکان گزارش از صورتحساب شخص بصورت ارزی.
- ثبت سریال کالاهای خریداری شده.
- گزارش از کاردکس شخص و کالا بصورت ارزی.
- گزارش از لیست بدهکاران و بستانکاران ارزی.
- امکان ثبت بیجک (رسید تحویل کالا به مشتری ) و ثبت ورود کالا به انبار.
- گزارش از وضعیت موجودی یک کالا.
- گزارش از لیست طلب یا بدهی کالای یک شخص.
- گزارش از موجودی ما نزد اشخاص.
- گزارش از موجودی کالا.
- کنترل وضعیت موجودی کلی به تفکیک هر کالا.
- کنترل وضعیت موجودی کلی به تفکیک هر شخص.
- گزارش از برگه های ورود و خروج کالا با توجه به ماشین تحویل کالا.
- ثبت پیش فاکتور خرید بدون تغییر موجودی کالا.
- امکان تایید و قطعی کردن پیش فاکتور خرید.
- گزارشات مربوط به ریز پیش فاکتور ها و اقلام.
* بهصورت کلی تمام امکانات مربوط به ثبت پیش فاکتور فروش، به صورت عکس در این ماژول قرار دارد.
یکی از امکانات نرم افزار آسان، اضافه کردن تصویر به هر کالا جهت انتخاب سریعتر کالاها میباشد. این امکان همچنین برای ضمیمه کردن اسناد و تصویر اشخاص نیز به کار میرود. این تصاویر قابلیت اضافه شدن به چاپ فاکتورها را نیز دارد.
امکان مغایرتگیری سریع بانک در نرم افزار و صورتحساب بانک واقعی از طریق فایل اکسل دریافتی از بانک به نحوی که در همان لحظه بتوانید سندهای ثبت نشده سیستم را وارد نمایید.