چرا نرم افزار بکاپ اتوماتیک آسان را تهیه کنیم ؟

در دنیای دیجیتال امروز و با گسترش نرم افزارهای گوناگون مالی و اداری و با توجه به احتمال خطر از بین رفتن اطلاعات ،یکی از بزرگترین نگرانی های شرکت های توسعه نرم افزار وکاربران استفاده از این نرم افزارها ،نگهداری از اطلاعات است. جدا از مشکلات سخت افزاری ،امروزه با توجه به شیوع باج افزارها در بستر اینترنت ،این نگرانی چند برابر شده است. این باج افزارهای مخرب ،کلیه اطلاعات سیستم شما (اعم از فیلم ،عکس ،فایل های شخصی ،فایل های مرتبط با نرم افزارهای حسابداری) را به نوعی رمز نگاری کرده و در ازای دریافت مبالغ هنگفت اطلاعات شما را باز میگردانند.به علاوه هیچ تضمینی بابت برگشت اطلاعات حتی در صورت پرداخت وجه نیز وجود ندارد.

بهترین محل ذخیره سازی کپی پشتیبان ، داخل سروری خارج از مجموعه شما یا داخل آدرس اینترنتی ایمیل شما است ؛ بدین صورت امکان الودگی و یا از بین رفتن آنها بسیار کاهش میابد؛

از این رو چه بهتر آنکه نرم افزار بک اپ گیر حسابداری شما را همان شرکتی تولید کرده باشد که نرم افزار شما را تولید کرده است تا فقط از اطلاعاتی پشتیبانی تهیه کرده باشد که واقعا به آن نیاز دارید تا اینگونه از بالا رفتن حجم نسخه پشتیبان جلوگیری شود و هم به شما از بابت سلامت نسخه پشتیبان اطمینان دهد .

رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم

امکان تهیه کپی پشتیبان به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر

امکان تهیه پشتیبان به صورت طی فواصل زمانی دلخواه

امکان بک اپ گیری از دفاتر مالی دلخواه

تهیه کپی اتوماتیک حداکثر بیست بار در یک روز و ساعت مشخص

ارسال بکاپ به صورت اتوماتیک به ایمیل تعریف شده از سوی کاربر

ارسال پیامک تاییدیه کپی پشتیبان به شماره موبایل تعریف شده از سوی کاربر

امکان ذخیره بکاپ در مسیر دلخواه تعریف شده از سوی کاربر(هارد دیسک ، فلش دیسک یا مسیر شبکه)

گزارش از بکاپهای تهیه شده توسط نرم افزار

امکان تعریف وظایف متعدد به تفکیک ساعت و دفاتر

امکان تهیه کپی از دیتابیس SQL (جهت کپی پشتیبان از نرم افزار غیر از آسان)

امکان تهیه کپی پشتیبان حین کار با سیستم وثبت اطلاعات در محیط شبکه

امکان دسترسی به بک اپ های حسابداری در صورت داشتن اینترنت ودسترسی به پروفایل کاربری

امکان مدیریت و حذف بک اپ های قدیمی در پروفایل کاربری

ارسال پیامک اخطار جهت یادآوری حجم باقی مانده به شماره موبایل تعریف شده از سوی کاربر

ارسال پیامک اخطار جهت یادآوری اتمام لایسنس نرم افزار

بیشتر با نرم افزار آسان بکاپ آشنا شوید...

در این ویدیو سعی کردیم به طور مختصر به چگونگی عملکرد این سرویس و مزایای آن بپردازیم:

این سرویس روی سیستم سرور شما نصب میشود و این قابلیت را داراست که روزانه در زمان هایی که شما تعیین میکنید از اطلاعات شما کپی پشتیبان تهیه کند.

این نرم افزار اطلاعات را داخل یک سرور به صورت Cloud و داخل کشور نگهداری میکند که دسترسی به اطلاعات فقط و فقط با نام کاربری و رمز عبوری که شما روی آن قرار داده اید؛ امکان پذیر است.

شما با داشتن یک حساب کاربری Gmail میتوانید هر بار که نرم افزار اقدام به تهیه کپی پشتیبان میکند یک نسخه از آن را داخل ایمیل خود داشته باشید که به نظر کارشناسان بهترین محل برای ذخیره سازی اطلاعات است؛ زیرا امن و از تمام دنیا قابل دسترسی است. ( برای حجم های کمتر ازMb 25 )

توجه داشته باشید در صورت داشتن اینترنت به هر علتی که نرم افزار نتواند از اطلاعات کپی پشتیبان تهیه کند، از طریق SMS به شما اطلاع رسانی خواهد شد، این نرم افزار همچنین قادر است فایل کپی پشتیبان را علاوه بر مسیر های بالا داخل یک سیستم دیگر داخل شبکه شما نیز قرار دهد.

لیست قیمت نرم افزار آسان بکاپ

مؤلفه اصلی در تفاوت قیمت پکیج ها، حجم فضای ابری است که در اختیار شما قرار داده میشود.

پکیج اقتصادی
10,000,000 ريال اشتراک سالیانه
حجم 400 مگابایت
ارسال پیامک در صورت عدم تهیه بک‌آپ
امکان دانلود بک‌آپ های گرفته شده
امکان حذف بک آپ های قدیمی تر
پکیج نقره ای
پیشنهاد ما
13,000,000 ريال اشتراک سالیانه
حجم 1 گیگ بایت
ارسال پیامک در صورت عدم تهیه بک‌آپ
امکان دانلود بک‌آپ های گرفته شده
امکان حذف بک آپ های قدیمی تر
پکیج طلایی
18,000,000 ريال اشتراک سالیانه
حجم 2 گیگ بایت
ارسال پیامک در صورت عدم تهیه بک‌آپ
امکان دانلود بک‌آپ های گرفته شده
امکان حذف بک آپ های قدیمی تر

نسخه همراه آسان بکاپ ( اندروید )

شاید جذاب ترین امکان این نرم افزار استفاده از اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل اندروید باشد ؛ بدین صورت که با نصب این اپلیکیشن روی تلفن همراه ، شما قادر خواهید بود بک اپ هایی را که روی حساب کاربری خود دارید را داخل تلفن همراه خود دانلود و ذخیره کنید .
علاوه بر آن میتوانید با داشتن اینترنت روی گوشی ، از بک اپ های نرم افزار حسابداری خود ، گزارشات متنوعی را روی تلفن همراه خود مشاهده کنید.

امکانات نسخه همراه اندروید :

امکان گزارشگیری از کاردکس اشخاص و مانده طرف حساب ها

امکان گزارشگیری از کاردکس کالا و مانده انبار

وضعیت اسناد پرداختی ، دریافتنی ، در جریان وصول

امکان گزارشگیری از گردش صندوق و مانده نقدی سیستم

امکان گزارشگیری از موجودی بانک

امکان گزارشگیری از فروش روزانه

 

قیمت : 15,000,000 ریال

سوالات متداول

این نرم افزار برای تمام ماژول و نرم افزارهای مالی آسان قابل استفاده است ؟

بله ؛ نرم افزار آسان بکاپ منیجر ، برای تمام نسخه‌های نرم افزار آسان ۶ و تمام ماژول‌های نرم افزار هموار قابل استفاده است .

در روز چند بار عملیات بکاپ گیری انجام میشود ؟

شما میتوانید حداکثر ۲۰ وظیفه برای نرم افزار مشخص کنید ، این وظیفه میتواند شامل روزانه ۲۰ بار بکاپ گیری از یک دفتر مالی باشد ، میتواند شامل روزانه یکبار از ۲۰ دفتر مالی باشد .

آیا استفاده از نرم افزار اسان بکاپ منیجر ، محدودیت زمانی دارد ؟

بله ؛ شما با تهیه این قابلیت ، فضای ذخیره سازی ابری به مدت یک سال در اختیار شما قرار داده میشود .

آیا بکاپ گیری تنها بر روی cloud انجام میشود ؟

خیر ، نرم افزار آسان بکاپ منیجر این قابلیت را دارد تا شما علاوه بر اینکه بک آپ خود را روی فضای ابری خود ذخیره کنید ، میتوانید مسیر فلش ، هارد ، یا مسیر شبکه داخلی خود را انتخاب کنید .

آیا هم زمان با ثبت اطلاعات در نرم افزار حسابداری ، پشتیبان گیری اتوماتیک هم انجام میشود ؟

بله ؛ شرایط برنامه نویسی این نرم افزار به گونه ایست که حتی در زمان کار با سیستم  به کار خود ادامه داده و سر ساعت مقرر از اطلاعات شما پشتیبان تهیه میکند.

آیا مدیریت نرم افزار های مالی از طریق تلفن همراه هم امکان پذیر است ؟

بله ، در حال حاضر نسخه اندروید این نرم افزار وجود دارد که طریق این اپ میتوانید گزارشات آنلاین و بروز سیستم خود را مانند کاردکس شخص و کالا و صندوق و فروش و... را کنترل کنید.

آیا در صورت ارسال نشدن بکاپ ، اخطاری دریافت میکنیم ؟

بله ؛ در صورتی که ارسال با مشکلی مواجه شود به شماره تماسی که زمان ثبت نام داده اید ، پیامکی ارسال میشود تا بتوانید موضوع را بررسی کنید .

در صورت اتمام لایسنس نرم افزار چه باید کرد ؟

قبل از اتمام دوره ، جهت یادآوری به شماره تماسی که در زمان ثبت نام داده اید ، پیامکی بابت تمدید دوره ارسال میشود .

*درصورت عدم تمدید سرویس ، نرم افزار بصورت خودکار غیر فعال شده و کپی از سیستم گرفته نمیشود.

در صورتی که پیامک تمدید را دریافت نکرده باشیم ، چطور از اتمام سرویس با خبر شویم ؟

در صورتی که به هر دلیلی پیامک را ندیده باشید زمان ورود به برنامه ، اجازه وارد شدن به نرم افزار بکاپ اتوماتیک را ندارید و متوجه اتمام دوره خود میشوید.

برای تمدید دوره نرم افزار چطور اقدام کنیم؟

برای تمدید پشتیبانی ، میتوانید از دو روش اقدام کنید :

• تماس با واحد پشتیبانی و دریافت شماره کارت
• از طریق سایت و به صورت آنلاین
برای اینکار از بالای صفحه سایت ، از قسمت تمدید دوره اقدام نمایید .